Sök i bloggen

..............................................................

tisdag 7 februari 2012

Jahaja

Jag blir alltid så sjukt rastlös. När man som småbarnsförälder går upp innan man ens vaknat så hinner man göra dagssysslorna på nån timme. Det inkluderar då disk,dammsugning o plock av leksaker (som för det mesta är utspritt över HELA vardagsrummet).

O där går jag dagarna i ända o plockar så man faktiskt kan se golvet. Men vad gör man sen när sysslorna är genomförda? Det är då jag blir extremt rastlös o försöker hitta annat o städa. Så alldeles precis rensade jag ur skåpet i köket där alla burkar står.

Skulle kanske dra ut på sysslorna,så det tar en vecka. Men är rädd att jag även då dör av tristress. Så när jag är som mest uttråkad börjar jag hysteriskt o rensa ur och fixa, släga grejer som inte behövs och bär upp på vinden, det som ska sparas.

 lurig son..

2 kommentarer:

  1. Det ska inte vara lätt. ;-)

    SvaraRadera
  2. Nä precis,det är som man brukar säga: inte lätt när det är svårt :-P

    SvaraRadera