Sök i bloggen

..............................................................

måndag 6 februari 2012

Det här med åldern är relativt

Mitt sötsug har varit extremt dom senaste veckorna har jag märkt, men har väl med åldern o gö´. Men det har inte gått så långt som till werther's original (ja,jag googlade stavning faktiskt) ännu. Har turligt nog några år kvar tills dess.

Måste inflika en detalj från krogkön i fredags. Vi stod där,innan 23,för det var gratis o glida in då. Bakom oss,två långa killar som började språka lite med oss. Tillsist hamna vi i hur-gamla-är-ni-träsket o när den ena chansade på att jag var 19...vänta. Måste. Garva..hahahahahaha...då tänkte jag: 'men lilla vän,jag är väl minst 10 år äldre än dig haha)..jaja,19 iaf så var det väl som en komplimang. Om inte så tog jag det som en. Hamen.

Men det är svårt o se ålder på folk o med tanke på att åldersgränsen var 18 i fredags så förstår man logiken bakom den VILDA chansningen.

 
..som sagt, jag äter inte godis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar