Sök i bloggen

..............................................................

fredag 10 februari 2012

Hänt idag då?

Blev frukost på mcdonalds imorses (jaja,vet allt vad ni tänker men se dé siter jag i). Sen drog vi en snabbis till knalleland. Köpte lite smått o gott.


Bland annat överdrag i svart för resårmadrasserna till (helvetes) sängen. Ja,faktiskt. Jag hatar sängstommen..den tar kål på mig. Har tjugoarton blåmärken på benen för jag alltid lyckas gå in i kanten när jag ska förbi. Marginalen mellan vägg o stomme är ytterst liten så får dra in magen o glida förbi försiktigt. Oja,det kan jag ju verkligen. Hallåhej graciös-som-en-gravid-flodhäst liksom.


Blev schnitzel till middag o sen hände inte så mycket mer. Jojjo..


Men har haft en superdag. Trotsallt. Nu kollar jag film med vän. Barnet sover..sådär bra. Har sprungit som en jojjo in o ut ur sovrummet men NU hoppas jag att han sover gott.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar