Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 9 februari 2012

Långsammare än en snigelhäck

Denna veckan har gått sååå långsamt. Känns som tiden stått stilla. Men vissa dagar är bara tråkiga o det finns inget man kan göra åt saken. Blev "vänner" maraton igårkväll. Ensam. Men med vänner. Har ju trotsallt boxen. Måste ju skryta lite. Den är på sitt sätt rätt helig faktiskt.

Lilleman var rätt varm igårkväll så runt 23 gav jag han en alvedon. Kanske inte var jättelätt i mörkret, o när han inte tilllät mig o tända lampan o jag skulle lysa med mobilen blev det genast liiiite krångligare än vad jag räknat med. Tillslut lyckades jag o han lugnade ner sig lite. Men natten har varit minst sagt förjävlig.

Har nog fått en hel veckas motion nu dem här senaste två dagarna tror jag. Eftersom lilleman vägrat o gå själv så har jag fått bära runt på honom o det känns ju inte alls efter några timmar....nääråå. Har absolut inte ont i ryggen eller så..

.....o tror att jag börjar bli förkyld igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar