Sök i bloggen

..............................................................

lördag 11 februari 2012

Konstnärligt

 Har hittat snyggaste tavlan ever istan för ett tag sedan. Nackdelen är att den är dyr. Fördelen är då att jag själv är konstnärligt lagd o kan göra min egen version av just den tavlan...men det vill jag inte. Får väl erkänna att jag faktiskt aldrig köpt en tavla någonsin. Varför det? när jag ändå kan göra själv liksom.

Funderar på en karriär som konstnär (på heltid) men är ju ingen Monet, Van Gogh lr Michelangelo direkt såattee.. Men är en bit på väg,konstig är jag redan så det saknas bara en liten pusselbit innan min lysande karriär tar fart,ajjemen!
Skapar för att jag älskar o måla o det är den enda lilla ynka talang jag har här i livet. SÅ när man haft brist på fantasti så har man liksom bara kunnat släga ihop en tavla o ge bort i present. Et porträtt,en färgklick o lite glitter....ja vad man nu kan tänka sig... personligt o uppskattat!


Här kommer ett liiiiiitet smakprov på vad jag har gjort tidigare.

  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar