Sök i bloggen

..............................................................

onsdag 8 februari 2012

Det är synd om MIG!

Ja,har inte haft ett dugg planerat o därmed inte gjort ett endaste någe på hela dagen. Så planen om slappisdag är nu fullbordad.

Lilleman går runt bordet o tycker det är skitkul. Ja,varför inte?. Motion o lek på samma gång,kan ju inte bli bättre. Jag kollar på o blir nästan yr.


Sitter här o tycker synd om mig själv,har inget gottit hemma o trycka i mig. MEN en vän skulle till affären o tänkte då köpa med välling o något mums till mig. Fy,tänker ni,höjden av lathet liksom ba hallå. Men kan faktiskt försvara mig själv,lilleman har ju änna feber o jag vill inte dra med honom ut i minusgrader. Såattee..tack underbara fina vän för hjälpen.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar