Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 2 februari 2012

Inga förväntningar

Det var väl för väl att jag inte hade några förväntningar alls idag, för det har inte hänt ett endaste dugg. Tror jag nästan avlider av tristress (så om ni läser löpet imorgon blir huvudrubriken troligtvis: kvinna dog av tristress- för det var så jävla tråkigt!!). Jag hatar att inte ha något o göra. Med risk att låta negativ: det suger balle.

Imorgon ska jag aktivera mig mer, det har jag lovat mig själv. Den enda utomhusaktiviteten jag varit med om idag var när jag slängde söperna, för 5min sen. Oj, snacka om för mycket friskt luft på en gång....
Nu vankas det snart mat, har inte ens orkat laga så det fick sambon göra när han kom hem från jobbet. Känner mig nästan funktionshindrad. Men imorgon kanske jag kan röra mig igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar