Sök i bloggen

..............................................................

fredag 3 februari 2012

Knorrknorr

Nej,jag menar inte att jag odlat en knorr (men vore inte allt för ologiskt med tanke på alla mc muffin jag tryckt i mig). Jag syftar på min mage som vrålar efter käk. Har förberett tacos tills sambon anländer från arbetet (då ska jag minsann vräka i mig, för SÅ hungrig är jag nu)

Fy,får träningsvärk i magen av allt hostande. Men har åtminstone lyckats o bevara mig hyfsat trots förkylningen som tänkte gå till attack. Vaknar dock helt täppt i näsan o med halsont varje morgon.

Ikväll kommer två vänner hit, vi ska på kareokekväll på krogen senare. Båda har fyllt år nyligen o jag har inte riktigt fått chansen o fira så vi slog ihop det lite. Kommer bli skoj, kan dock inte sjunga (men det behöver ju inte jag lida för) (det är ju dom som lyssnar som lider mest haha) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar