Sök i bloggen

..............................................................

lördag 25 februari 2012

Creepy

Fick en creepykänsla häromdagen. Vän o jag var på mcdonalds o en man (som jag sett tidigare där) satt o stirra på en mamma med hennes två barn. Men han glodde bara på barnen. Strök omkring där dom satt en stund innan han gick o satte sig vid en plats nära utgången.

Vän o jag glodde på honom. När mamman skulle gå sen stannade hon med vagnen vid utgången o skulle fixa. Mannen i hörnan glodde o efter några minuter gick han fram o sa till hennes dotter 'är du en liten prinsessa idag'. Sedan satte han sig igen o följde dom med blicken när dom gick ut. Vän o jag blängde på honom. Måste väl ändå tycka att det kändes ascreepy. O man sitter väl inte o stirrar flera minuter o SEN går fram?? Har sett honom där tidigare, när en annan vän o hennes dotter var med. Han satt på ungefär samma ställe o glodde på oss.

Har ingen aning om hans bakgrund o liv o ska inte döma honom, MEN snubben ger mig rysningar. Sen var det inte bara jag som kände det heller. Dessutom liknar han äckelpeddot i 'Flickan från ovan'...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar