Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 2 februari 2012

Märkbart

Är ni också sjukt envisa ibland o ska bevisa eran kunskap? Kan vara envis men oftast ger jag upp om personen jag har en vild diskission med vägrar ge sig (kanske inte kan skryta med att jag står för det jag tycker just här...). Men jag erkänner när jag har fel. Fortsätter inte envisas trots att det finns bevis o man liksom skäms i hemlighet men står ändå fast vid jag-har-rätt-i smyg principen (som lotta på bråkmakargatan-i smyg).

man ska inte alltid kriga, lika bra o ge sig innan det blir blodbad liksom, man vet ju aldrig hur den andra personen i fråga reagerar om man skulle låtsas vara helt jävla dum i huvudet o VERKLIGEN stå fast vid något som faktiskt är helt galet. Men kanske hade varit kul o testa, bara för o jävlas? Nää...nu ska vi inte vara sånna.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar