Sök i bloggen

..............................................................

måndag 9 januari 2012

Småsaker..skålar o snö

Måste skylta o flasha lite extra idag,har fyndat skålar (i plast) (superläckra. Faktiskt o praktiskt) för 75 pengar. Köpte 2 stora o 2 små. Blev mycket mycket mycket mycket...(ja ni förstår poängen) billigare än jag räknat med


Blev lite frustrerad,en aning bara,när jag såg reabordet idag när jag klampa in på Lagerhaus. Var där häromdagen o köpte en stor skål o två små (blev en hemskans massa skålar)..skål för det. Då var det 50% o idag 70% rea. Men kunde ju inte stå där o skräpa hela dagen så jag gick till kassan,betala,o gick nöjd som bara den ut därifrån. Kände mig nästan rik för jag hade pengar över ist.


Förövrigt så missade jag en liten detalj idag. Såg vissa fb statusuppdateringar 'det snöar,snön har hittat hit' osv...tänkte 'vaddå,värst vad snö överallt',tills min vän o jag skulle ut o gå med barnen o jag ser DET SNÖAR!. Okej,i vissa fall dårå,så reagerar jag liiite sent jag erkänner.


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar