Sök i bloggen

..............................................................

söndag 1 januari 2012

Agerade frisör

Kunde gått till frisören...men det gjorde jag inte. Blev ett perfekt avslut på året. Då fick man gjort något vettigt i alla fall. Även om jag är estetiskt lagd så har jag aldrig påstått att jag kan klippa hår (har jag sagt det eller?..moahaha).

Resultatet av son nr 1 blev enastående. Vi sparade även en liten snitsig, men gravt omodern, längd därbak så han en dag kan göra en fläta.. Vi får väl se om hans far tillåter det bara.  B1 pappas granne är nämligen utbildad frisör, men pensionerad. Antar att han kommer springa till henne med barnet under armen och hyperventliera fram "går...han...o....rädda?" när han får son nästa vecka, sen lägga sig ner o svimma en stund för att chocken blev för stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar