Sök i bloggen

..............................................................

lördag 28 januari 2012

Klimakteriet? kan det vara så illa..(jisses!)

Gick runt o svettades som en gris tidigare,nån timme lr två. Började nästan tro att jag hamnat i klimakteriet.. Men så är icke fallet (än sålänge),jag hade tydligen feber. Inte mycket,men kändes som jag hade bosatt mig i en ugn på 200'c


Inväntade en vän innan som anlent o sitter i soffan o kurar medan jag nu ligger jämte lilleman o väntar på att han ska få sin skönhetssömn.


Nämen,dra mig ända in i trosorna!! Hon hade med sig pizza. Till mig? En alldeles egen hemknådad pizza.. Jaja,jag erkänner,hon ringde innan o sa att hon skulle köpa med. Så en liiiiten aning hade jag ju trotsallt.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar