Sök i bloggen

..............................................................

onsdag 18 januari 2012

Sån är jag

Jag kan massa låtar utantill,bra som dåliga, det bara fastnar. Jag sjunger alltid när jag duschar o är ensam hemma. Jag har haft 7 hamstar (inte samtidigt). Jag hatar o bli skrämd (men måste kolla skräck ändå). Jag har bra lokalsinne. Jag älskar allt som luktar gott. Jag intresserar mig för religion och kultur, men har aldrig tyckt att det varit speciellt viktigt för min egen del.

Jag gråter när jag blir förbannad. Jag har aldrig sjukskrivit mig när jag varit bakis. Jag memorerar nästan allt jag ser. Jag har språköra. Är inte långsur. Har spindel fobi. Jag älskar mat.

Jag pratar mycket när jag är nervös. Jag hatar att gå upp tidigt, men tycker att det är mysigt när jag väl är uppe. Jag saltar alltid mitt ris (väääldigt mycket). Jag har aldrig fastnat för dataspråk (som man använder när man pratar med någon (ex: lol). Jag älskar att lära mig nya saker men avskyr o studera. Jag älskar söta drinkar men tycker inte om smaken av alkohol. Är usel på matematik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar