Sök i bloggen

..............................................................

tisdag 24 januari 2012

Dags o vakna

..ögonen bänds upp. Den här natten nomineras under kategorin 'Bedrövlig'. Har vaknat ganska många gånger av lilleman som sparkat på mig o vill ha fler nappar. Dom andra tjugoarton han hade i handen o runt om sig räknades tydligen inte. Så fick upp o leta nappar mitt i natten.

Kunde aldrig riktigt somna om heller,men när jag hörde min alarmsignal imorses (Adele, turning tables') blev jag lite glad,fast studsade inte upp ur sängen direkt. Näe,snarare ramla ur sängen o vingla ut i köket av trötthet.


Storebror kom igår,gissa om liten kille blev glad? Där kan jag svara ett bestämt JA!

 

1 kommentar:

  1. Hälsade min karl det och han tackade och tog emot och såg så glad ut. Han gillar Jöback så tur är väl det. ;-)

    SvaraRadera