Sök i bloggen

..............................................................

måndag 9 januari 2012

Jäkla John Blund (han låter aldrig mig sova)

Kan inte sova. Har märkt att det inte spelar någon somhelst roll hur mkt jag än vrider o vänder. Kudden känns som sten,o ju mer jag tänker på det desto mer ont i hövet får jag. Någon slags......crap,nu kommer jag inte på ordet heller..........ja,just det,plaseboeffekt! Såja. Duktig idiot.

Som ni redan vet så är John Blund inte riiiktiiigt på min sida. Kan ju ligga här o rulla tummarna några timmar till (samtidigt som jag lyssnar när man o barn snarkar i kapp). Lilleman har även brett ut sig rätt mycket,hans ben ligger över min arm lite chict sådär,o min arm har iiinte somnat alls. Skulle ju kunna flytta armen.................men det tänker jag inte.
Harefinthej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar