Sök i bloggen

..............................................................

fredag 20 januari 2012

Ja men det var ju bra då

Ok,jag har slutat frossa icas eko chips MEN har istället funnit ett substitut under avvärjningstiden. Nämligen Olw's Pommes pinnes. Så här sitter jag nu o äter. Oj vad jag äter sen då

Men frukta inte. Jag gör nämligen sit ups samtidigt förstår ni. Jag måste ju böja mig fram till bordet för o ta. Sjukt jobbigt.

Låt oss även reda ut följande:

vatten är vatten o ska inte drickas med bubblor i,blir inte godare om man tillsätter smak. Straight up bara inget knussel.

Är man riktigt törstig så finns det absolut inget bättre med ett stort glas iskallt vatten.



Kolsyrat vatten...ja,du hör ju själv....



Självklart respekterar jag andras åsikter. Ni får tycka vad ni vill bara ni tycker som mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar