Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 5 januari 2012

Är det redan sommar?

Näe,såklart inte,men igår fuska vi lite. Fanns vattenmelon o köpa i affären. Antingen är dom väldigt tidiga ute lr fruktansvärt jättemycket sena o plocka bort sommarsortimentet under vintern. Man undrar ju då hur gammal den melonen va.. Men jag åt ju inget så jag behöver ju inte oroa mig..moahaha

Börjar faktiskt längta mer o mer efter värme (även om jag diggar vintern,förutsatt att det är snö..o det har det ju knappt varit),så nu är jag redo för vår o sommar. Strutta runt halvnaken o se asglad ut,bygga sandslott o plaska i pissljummet vatten,äta glass o spendera resten av dagen på toa,impulsshoppa på rea o massa mer...oj vad jag längtar.
                                               
   Är den gammal eller inte? No one knöööw..
Live or die. Make your choice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar