Sök i bloggen

..............................................................

lördag 7 januari 2012

Otur hit o dit

Gick en promenad innan, o innan jag visste ordet av det stod jag på en Abrunn...aaaa en freaking abrunn!! Tror ni också på otur? När man lägger nycklar på bordet, svarta katter som springer över gatan, klampar på en Abrunn, går under stegar, krossa speglar, pissa i motvind o allt vad det nu är..

Man ska ju hälla salt över axeln om man krossat en spegel (lite sådär galet som Rudolf gör i Sunes sommar?), spotta tre gånger över höger eller vänster axel när man ser en svart katt gå över vägen...

Nu kan jag ju inte själv påstå att jag tror på detta, med otur om man nu råkar göra ovanstående, men undviker fortfarande att gå på Abrunnar sen en vän sa till mig att det betydde otur. Hade säkert innan jag visste, trampat på tjugoartonstycken i rad, varje dag, året om..(men det man inte vet lider man inte av, ja då alltså). Ser jag en när vi är ute o jag har vagnen med mig med lillkillen så liksom sladdar jag förbi brunnen så jag inte ska köra över den.


Okej, upp till bevis..
Näe, jag känner inget, inget analsex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar