Sök i bloggen

..............................................................

fredag 23 december 2011

Ooops!

Nu sitter alla barn o jag på bussen mot Alingsås. Hem o våldgästa mor o far igen. Äta upp all mat o bli ompysslad o bortskämd.

När vi klev på bussen såg jag en rollator stå där jag tänkt knö in vagnen. Men lyckades lirka in den ändå..på något konstigt vänster. Fick möblera om min superfantastiska packning först.

Det satt även en tant/äldre kvinna där utrymmet för vagnar o annat ska vara. Så reste hon på sig när vi bröta in (minns att jag tänkte: men shit,hon som går med rollator o allt,bara reser sig,for moi)

Efter en stund skulle samma kvinna/tant av,o jag vänder mig mot henne o frågar om jag ska hjälpa henne med rollatorn då hon svarar

- Den är inte min
(men ska även tilllägga att hon tyckte jag var gullig ändå, som erbjöd henne hjälp..HA!)

1 kommentar: