Sök i bloggen

..............................................................

fredag 9 december 2011

Öppna bageri?

Aaaaah! Jag önskar verkligen att jag var en såndär riktig supermama, en som gick upp innan hon ens lagt sig för att knåda ihop bröd åt familjen (med ena ögat stängt, för än har ho inte vaknat). En som bakade massa olika bakverk o verkligen la ner tid o käääääärleeeeek. Men så är icke fallet. Jag avskyr o baka, faktiskt!. I alla fall i dagsläget. Mer hår i degen än deg, mjöl överallt så mina nära o kära tror att jag gått o blivit vit, kakor som inte alls ser ut som i kokboken...eller va fan, kakor?! vi bakade ju scones!!..ja, hysteri minst sagt skulle det bli här. Nejnej, det lämnar vi

Sen när jag närmar mig panchis så kanske jag får ett ryck och slår upp ett bageri? Who knöööws?...plöstsligt så händer det...





...eller inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar