Sök i bloggen

..............................................................

söndag 4 december 2011

Pimpade "min första bok"

Alla barn har ju en såndär bok, ganska ful, som är den där första boken ni vet som man ska orka fylla..men
jag pimpade "Min första bok" lite, gjorde eget (en gång till) efter B2 kom för att barnen skulle få likadana bebisböcker tänkte jag lite chict sådär, o för att jag helt enkelt löööv att pyssla.

Köpte två fotoalbum på Lagerhaus och började mitt fantastiska äventyr med saxar, lim i håret o saker som fastnade i ansiktet som man letade efter, papper som flög omkring, kort som låg överallt o ingenstans.

Men sen var jag nästan klar, alltså nästan sa jag, med båda. Kunde inte hålla mig så jag gjorde båda samtidigt dessutom. Fortfarande mycket pyssel kvar, barnen måste växa mer o hitta på sköj saker innan jag kan fylla hela boken ju.

Hurra för mig vad fint det blev.
Här kommer ett smakprov (från båda böckerna)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar