Sök i bloggen

..............................................................

fredag 16 december 2011

Jag är bäst på att glömma det jag borde komma ihåg

...jo,faktiskt. Reser på arslet för att gå iväg o fixa något extreeemt viktigt (ja,då ja) o om ens 2sek efter jag rest mig har jag total hjärnsläpp... Känner mig som en guldfisk. Går mumlandes (något svärord här o var..kanske begripligt) tillbaka till platsen o min hjärna arbetar snabbare än någonsin. Resultat; fäjl

Börjar med något annat... Tjugotolv timmar senare; woho,jag minns vad det viktiga var,men upptäcker då att jag redan utfört det jag skulle kommit ihåg när jag inte kunde minnas. Gaah!

Såattee.. Man kan säga att jag är lite lätt gravt dement i vissa lägen

Harebrapusshej!

Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar