Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 8 december 2011

Gottesugen

Eyy, det sitter en tomte i soffan..                                                   Men oj så trevligt det va här då..           


Man blir liksom extra gottesugen när man trillar in hos någon och det står massa gott framme. O man tänker "nämen guuuuuuuud vad mysigt det var här då, ge mig, ge mig, GE MIG" ( o man liksom ser sig själv göra rugbytacklingar förbi alla andra med skålen i famnen, o hör sig själv morra o fräsa åt dom som närmar sig...)

Man vill ju inte vara sämre än någon annan så jag ställde fram en skål på köksbordet hemma för hemtrevnads skull..o för att jag ska göda mina gäster.

Lite så man upptäcker att man börjar åldras du vät, ja då man är sötsugen, även om man inte ens är hungrig eller....eller överhuvudtaget sugen..

tjarå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar