Sök i bloggen

..............................................................

onsdag 16 november 2011

soltastiskt..

Vilken soltastisk dag...det droppar från fönstret, det är frosten som smälter.
Har blivit medlem på ett nytt gym, förra veckan. För endast 229:- månaden kan jag svettas som en gris o bränna fett. Var tidigare medlem på Onyx, var där i början men sedan så slutade jag gå dit. Jag mådde hur bra somhelst när jag tränade o känner att jag behöver komma igång med det igen så jag fixade nytt medlemsskap o till ett mycket rimligare pris. Är ju meningslös...nej jag mena arbetslös just nu så kan väl lika gärna träna, när han är på dagis och jag inte har annat jag måste göra.
Ska väl röja upp lite hemma nu, diskberg som behöver bestigas och lite leksaker som ska läggas på sin plats, som kan vara en fara annars. Man kan ju olyckligtvis snubbla o bryta halsen eller någon annan viktig kroppsdel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar