Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 17 november 2011

Då var det morgon änna

06.30 Vi gick upp

06.31 Tvn är igång

06.40  blöjan bytt och vällingen äten.

07.00 Bolibompa börjar
(försöker febrilt lära lilleman att det INTE är en apa, utan en drake som inleder bompa)

07.05 fortfarande "apa", jag inser att det inte är någon idé för tillfället.

07.06 lilleman hoppar i soffan, från armstödet ner i kuddhavet

07.30 Fåret Shaun börjar. Lilleman svettas o hyperventilerar för hoppat så mycket, han sätter sig ner o kollar.

07.40 "Bä" är slut, han hämtar lite bilar och ställer snyggt o prydligt på armstödet.

07.41 Han vill "spinga", som menas med kurragömma, jag gömmer mig och han går efter samtidigt. Försöker tappert o gömma mig ändå, utan hans vetskap om vart jag befinner mig. Jag hoppar fram o säger "bö".

07.45 Han tröttnar lite och vill kolla på tv igen. Nu kollar vi på I drömmarnas trädgård, inspelat. En mycket bra uppfinning.

08.00 Vi äter lite äpple

08.45 Vi gör oss redo, han hämtar ALLA bilar han har, för dom ska han ha med givetvis. Vi tar på oss o går till DAGIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar