Sök i bloggen

..............................................................

onsdag 16 november 2011

..God morgon

..Inatt har jag sovit katastofalt dåligt. Vaknade vid 02.30 och hostade (jäkla hosta, sitter som en blodigel), ungefär i samband med att min sambo kom hem från sitt nattpass, var vaken när han kom o la sig. Gick ju o la mig ganska sent igår, med tanke på att jag vanligtvis vill försöka komma i säng innan 22.30. Så igår kom jag i säng vid 01.

Sen vaknade Dexter vid 06 imorses, pigg o sådär jätteglad liksom.
Våran morgonrutin består av Svampbob fyrkant, välling och ny blöja. Emellanåt kollar vi på Pettsson och Findus, men det är för att han vill se på "katt" som han säger. Är ju lite trött idag måste jag erkänna men det ger väl med sig under dagen förhoppningsvis.

SÅ med tanke på att Svambob är så poppis här hemma så har jag målat en tavla till barnen, som sitter inne i B1:s rum.

3 kommentarer: