Sök i bloggen

..............................................................

tisdag 22 november 2011

Piparkakkuja

PIPARKAKKUJA




 Nämen visst varför inte, såg det på burken precis, ja pepparkaksburken änna. O givetvis listade jag ut vad det var eftersom det stod på burken liksom, HA! jag överträffade mig själv. Kan nästan säga att jag är flerspråkig nu, förutom svenska o engelska liksom... wohoo, det har jag allltid velat vara, känns fantastiskt!

piparkakkuja....haha.. kul o ju mer jag tänker på ordet så låter det ännu roligare

 (för att inte skapa missförstånd och förvirring därute. O för att ni inte ska tro att pepparkakor är en myt, så ÄR det på bilden ovan ett bevis, för att dom existerar...puh, nu kan ni pusta ut)

2 kommentarer:

  1. Va? Shit, jag är helt chockad nu. Menar du att pepparkakor finns på riktigt. Nej men allvarligt, bilden måste ju vara fejkad? Pepparkakor är väl bara en myt?

    SvaraRadera