Sök i bloggen

..............................................................

söndag 27 november 2011

Gun Noir

Skulle ju klä oss lite fancy för o gå på teater igårkväll.. Jeans och skor med klack var väl den briljanta planen för mig, för att jag skulle känna mig lite proper. Är ju egentligen inte en person som använder styltor när jag är ute, värsta höga klacken så man blir häjdrädd. Så min gräns går vid 7cm på klacken. O om jag hittar den kvinnohataren som uppfann skor med flera kilometers klack ska jag sparka honom på smalbenet, minst sagt!

Föreställningen var helt underbar, galen humor när den är som mest galen, skrattade så mycket att jag trodde jag skulle pinka på mig..

Skulle ju ta lite fina bilder också tänkte jag, men det var så ljust på scenen, så solen skulle kännas meningslös, att man knappt kunde urskilja människorna på bilderna. Får leva på bilderna i mitt huvud istället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar