Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 17 november 2011

Julskrofs o annat bös

Längtar väldigt mycket till jul, för barnens skull tänker du? Nej...haha nejje.. för MIN skull. Jag kan utan dåligt samvete vräka i mig vörtbröd med julskinka på, poppa i mig clementiner, frossa korv och köttbullar o gottigott gott i maaaasa. Det enda som påverkas är vikten... Ja, min vikt.

Det är det bästa med o vara vuxen, man får bestämma själv o allt gottigt får man också behålla själv för man varit ganska smart o inte introducerat detta goda smaskiga o underbara för barn... ja, jag sa ganska smart.

Sen längtar jag tills jag får ge julklapparna som jag fixat... av käääärlek. Gått runt i timtal för att hitta dom perfekta julklapparna, äntligen, när jag var helt slut, torr i munnen, såg i kors, svettades, föttera blödde så såg jag o visste vad jag skulle ge bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar