Sök i bloggen

..............................................................

onsdag 7 mars 2012

Trött?...kanske det ja

Började kolla på 'Don't be afraid of the dark' igår. Var nog rätt trött när killen stängde av o jag sa 'varför la du på för?'.


Första jobbdagen igår o jag ville inte komma för sent så gick upp tidigt. Visade sig bli lite väl tidigt för jag var på jobbet nästan 40min innan vi började,ajjemen. Där satt jag o rulla tummarna i trappuppgången. Tacka vettja musik i mobilen.


Dagen börjar lida mot sitt slut. Slut kan man lungt säga att jag är. Hämta barnen o sen hem o bara vara. Känns i hela kroppen nu (jaja,för jag är äldre) att jag inte jobbat på ett tag,även om jag gått upp tidigt varje morgon ändå,så känner jag mig konstigt nog tröttare än vanligt.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar