Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 1 mars 2012

Funderingar

Att jag inte kan sova var ju ingen nyhet direkt. Så här ligger jag nu,vaken o naken. Nä okej,inte naken dårå. Men vaken iaf. Ju mer jag tänker desto mindre sömn. Tänker på allt o inget,överallt o vadsomhelst.


Drömmer mig bort o råkar liksom fastna där emellanåt....vänta...ryck,pust,flämt!...sådär,nu har jag kommit loss igen. Lilleman har börjat sova länge på morgonen så fått ställa klockan några dagar nu så vi är uppe runt sju o härjar. Annars somnar inte barnet som det är tänkt på kvällskvisten. Han genomgår även en inte-gå-dagis-fas nu blandat med tvåårstrots. Låter kul? Ni kan bara tänka er hur kul det är.


Hepåre


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar