Sök i bloggen

..............................................................

torsdag 5 september 2013

Snart fyller man 30

...lr ja snart o snart,4 mån kvar dock MEN det är lika skoj för det. Åldersnojja? vad är det? sånt har jag inte tid med,neherå ser fram emot o fylla år o ha en grym brötfest för det ska jag bannemej ha..

Håller på för fullt o fixar med en present till.mig.själv! :). Ska bli kul när jag ger mig den på min födelsedag höhö..kommer bli sååå glad vettja

har inte bestämt mig om jag ska ha maskerad eller inte o om det ska vara tema eller om man ska få klä sig hur man vill....hmmmmmm...får suga på den karamellen ett tag till. HERREGUD?! sa jag 30? :o...snart är jag 30 got dämet. kommer ihåg (ja än gör jag det) när jag var 20 o tänkte "shit tänk när man är 30 bast,då är man gammal" men det är ju inte så farligt asså

NEJ nu ska jag sova,tant Maria är trött som en hest

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar