Sök i bloggen

..............................................................

tisdag 6 augusti 2013

NY lägenhet ^^

...japp,så är det,nytt litet kryp in,barnen har fått varsitt rum o det är precis nytapetserat i hela lägenheten. En ljusgrå tapet som var i den förra för jag var så förtjust i den ^^. Trivs sjukt bra o balkongen är mycket större så där står nu bord o stolar så man kan ha mys ute på sommaren :)

Hela lägenheten är mycket större,en fyra o den är grymt fräsch..älskar den o känner mig MER hemma här än jag gjorde i den gamla faktiskt. Trodde jag skulle sakna mitt allra första egna place men det gjorde jag inte ett dugg o det är så skönt.

Skaffat en liten misseknatt med,yngsta sonen som är bilintresserad döpte honom till Volvo..haha..kanske inte det finaste men det får gå,han heter Jackson för mig (i hemlighet)..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar